Dagens intag; 9g kolhydrater

Jag gråter konstant idag. Gråter över bortkomna finska krigsbarn, över texter som jag skriver och över att jag älskar. Det är jobbigt, jag är jobbig. Men det har inte gått så bra för mig idag heller..

Jag fick frågan över hur mycket/vad jag äter nu när jag äter low-carb. Idag har jag inte varit så hungrig, så detta har jag ätit.

2 ägg (stekta)
2 msk sås ca 2g kolhydrater
lite kyckling
5 skivor skinka ca 2g kolhydrater
ost ca 4g kolhydrater
1 msk bearnaisesås 1g kolhydrater
___________
Summa: 9g kolhydrater

Jo kiss-stickorna kostar 113 kronor.

Kommentarer:
Postat av: Blondy

Funderar också på att testa någon diet, men det är svårt när man inte har nog diciplin och bor hemma :P

Postat av: Nea

du.. hur många kcal är det i en kycklingfilé?

lycka till med dieten även om jag personligen tycker att du är väldigt smal redan! kram

2008-06-17 @ 18:08:37
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: ems

Har testat det innan och insprerad av elia börjat igen. På bara några dagar har det redan blivit skillnad på min äckelmage... So keep it up girl!!

2008-06-19 @ 12:05:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits