Bort bort bort härifrån


Det plingde just på på min dörr. Det händer aldrig. För något som jag avskyr är när folk "bara kommer förbi". Jag måste få tid att röja undan min hemlighet. Så jag tittade ut genom kikhålet och där stod en kille som bor några dörrar bort. Det var så uppenbart att jag var hemma, jag spelar Broder Daniel på hög nivå, men jag struntade ändå i att öppna. Men nu är jag så jäkla nyfiken, vad ville han liksom?

Jag vet att jag har varit lite osynlig på sistone, midsommarhelgen var fylla och blommor i håret. Kom hem när solen gått upp och fick ragg på nattbussen. "Ska jag följa med dig hem, annars hoppar jag av nu" sa han. Jag skakade mitt blonda hår och så var han borta. Just nu vill jag bara ha närhet, tunga andhämtningar i nacken och en resa bort bort bort härifrån.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits