My way

Det händer så mycket just nu. Mest med kärleken.. eller jag något åt det hållet iaf. Igår laxade jag och efter mycket om och men så fick jag rensa ur. Sedan blev jag full och hånglade med en söt kille, en ny. Vi sov tom tillsammans, utan att ha sex, och idag så har vi gått umgåtts. Han är fin. Men nu är jag ännu mer förvirrad.

Så efter att ha varit med honom hela dagen och myst i solen, pratat, hållit handen och hånglat så åkte jag hem och åt glass och kräktes. Fint sätt att visa känslor på.. ehm.

Kommentarer:
Postat av: Mika

vad kul att du hittar nya killar så ofta och fort :) önskar att jag också kunde det! Men du, se det från den ljusa sidan - glass, det är ju inte SÅ jätte kaloririkt och det är ju lätt att äta upp men lika lätt att få upp igen :) men det är klart, du hade hållt dig så länge så kan förstå hur det känns! Det kommer blir bättre jag lovar :) ha en skön dag! PUSS!

Postat av: Mika

uppdatera :(

2008-07-10 @ 14:59:57
URL: http://bulimika.blogg.se/
Postat av: marie

Hej!

Blir du aldrig illamående när du äter så lite? Och vad gör du åt det isf?

Själv äter jag runt 600 kcal om dagen (- träning)o blir rätt trött och ibland yr... några tips?

Fast kroppen kanske vänjer sig..

kram

2008-07-11 @ 03:02:03
Postat av: mariah

har du ett ana-armband? vart får man tag på ett sånt? hur ser det ut?

2008-07-11 @ 19:22:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits