Hell it´s hot


Jag har faktiskt längtat efter att helgen skulle ta slut, det låter jättekonstigt, jag vet. För när helgen är slut så är det inte fullpackat med barnfamiljer på stranden (bortresta eller jobbar?) och mitt gym har sina ordinarie öppetider, tjohoo. Så idag har jag tränat igen, som en duktig och mycket normal flicka. Kände mig faktiskt inte som en fet jätte idag på gymet, orkade lite mer och brände förhoppningsvis bort lite fläsk.

Snart ska jag gå på en promenad.. skönt med lite svalare temperaturer om natten! Jag trodde faktiskt att jag skulle explodera idag, mitt huvud dunkade så fort jag vistades utomhus för att det var så varmt. Förresten inbillade jag mig eller åskade det i natt?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits