Finns smal och frisk?

Jag är verkligen jättekonstig idag, blir mer och mer fundersam om jag är gravid (mina bröstvårtor kliar också) men iaf till saken. Jag har ätit ganska lite idag, men endast bara för att jag "inte har någon matlust". Ganska lite är 3 bitar kyckling (150 kcal), några skivor skinka och ost (max 200 kcal), jag har promenerat i två timmar och tränat i 40 minuter och trots en riktig anorexia-dag så känner jag mig liksom frisk. Eller är det kombinationen kär + viljan att bli frisk, men smal?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

de undrar jag med, sen jag fått ätsrörningar tror jag att typ alla har de, inte så lite som 3-4% av befolkningen? en sak till är de någon anna som känner sig lika tjock även fast dom gått ner, jag har gått ner minst 10kg och känner mig lika fet, jag har ingen egen kroppsuppfattning typ.....

2008-07-17 @ 15:33:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits