En sådan graviditet

Det är verkligen bloggtorka när det är varmt ute. Alla gör väl andra saker än att blogga, ja, typ normala saker som äter glass och ligger halvnaken på stranden. Jag hade tänkt att ligga där med alla normala, halvnakna människor, men det är inte tillräckligt varmt tycker jag. Imorse är jag vaknade så var jag alldeles svullen om magen. Jag tycker att hela jag svullnar upp när det är varmt, kläder klibbar och passar inte, jag känner mig äcklig, varm, svettig. Vill inte bli rörd, vill inte. Kan tänka mig att jag kommer att få en sådan graviditet, svullen, svettig och konstant denna äckelkänsla. Jag vet, det har varit mycket prat om graviditet på sista tiden. det är väl den biologiska klockan som tickar (?).

I natt på min promenad så blev jag förföljd. En gubbe som verkade sjukt packad och hans hund, han ropade och gick, men som tur var så kunde han inte hålla uppe mitt tempo. När jag står och lurar i buskarna för att se vart han är så dyker det upp en katt som skrämde livet ur mig. Hon var iaf världens finaste och kanske passar en ED-tjej som mig lite bättre än ett litet barn.. Jag som knappt kan ta hand om mig själv.

Kommentarer:
Postat av: Isobel

Hej, har följt din blogg et tag och har nu bestämt mig för att skaffa en egen. Skulle vara kul om du tittade in, skulle gärna vilja lära känna dig bättre :)

Stay strong.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits