Tjockisprogram, före- och efterbilder och inspiration

Just nu mår jag så jäkla bra av mina långpromenader. Jag får tid att tänka och drömma om min kropp och om sommaren. Jag ska verkligen kämpa som ett djur. Jag har hört att det ta tre gånger så lång tid att gå ner det som man har gått upp. Alltså det som jag gick upp i frosstaden över jul (har ingen aning om hur många kilo, vågar inte väga mig just nu) kommer att ta ca 7 veckor att gå ner. Som tur är så känns det som att jag är nära det jag vägde innan jag åkte upp. Så jag gissar att det tar ca en vecka till.
image175
På tal om förändringar. Jag älskar verkligen tjockisprogram. Tjockholmen, biggest looser, du är vad du äter mm. Tyvärr har jag inte de kanalerna just nu, så jag får nöja mig med före- och efterbilder på nätet.
Aftonbladets viktklubb (igen) har massor av sådant! Även om de inte har mina viktmål så är de ändå inspiration. Resan är densamma.

Louise 29 gick ner 53 kilo. (Bilder från viktklubben)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits