..och jag älskade det

image162
Det är sällan man hör talas om anorexia hos killar. Mitt ex, Sexet, gick ner i vikt när han började träffa mig och allt eftersom upptäckte mina problem. Jag smittade allt omkring mig kändes det som och han blev smal, jättesmal. Det är inte fint med jättesmala killar, men det fick mig att få upp ögonen för ätstörningar hos killar. Silverchairs sångare Daniel Johns led av anorexia i sin ungdom och inspirerade honom till låten
Ana´s song. Han är så snygg i den videon, androgyn och sårbar.

Ikväll när jag var på väg hem så träffade jag en gammal dejt. Han skulle nog säga att vi var tillsammans, men jag har lite svårt att erkänna sådant. Han hade bråttom, jag hade bråttom så vi hejade bara lite och utbytte småord.

Och så blev jag påmind om vad han hade sagt om mig när vi träffades för ca två år sedan.

"Du skulle kunna vara 16 år, din kropp ser ut som en 16-årings"
och jag älskade det.

Kommentarer:
Postat av: Blommalands chef

...och nu ramlade jag in här hos dig! hoppla, jag simmar vidare och kommer kanske tillbaka imorgon. hej!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits