Oattraktiv, ful, fet.

image180Idag känner jag mig oattraktiv. Min chef flirtade inte med mig som han brukar, han bjöd mig inte på vin och ville inte att jag skulle stanna kvar efter jobbet. Det enda han sa om mig var att "klart att blonda lilla jag skulle ut och festa till helgen" och det gills inte som flirt. Jag känner mig ful. Och fet. Mest fet. Såg mig i en stor helfigursspegel på jobbet och såg mina lår. De var gigantiska. När jag åkte upp till frosstaden innan jul så har jag ganska smala ben, nu är de feta. Mina bilder i headern (de tre som är längst uppe) är tagna efter att jag kom tillbaka till Stockholm och låren är så.. feta. Fett, fläsk, steka? På tal om steka, jag är sugen på kyckling. Det är en tuff matdag idag, jag är sugen på allt. Speciellt kyckling :(

Bild: Matporr!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits