Men om jag blir gravid..

Stånk, pust, stön. Äntligen hemma. Försökte mobilblogga förut, men som vanligt fungerade det inte, jäkla skitcomviq. Idag hade jag mitt möte, det gav mig egentligen inte så mycket men mitt i mötet sa jag "jamen hur blir det om jag blir gravid snart". Det bara slank ur mig, jag har inte ens pojkvän och planerar verkligen inte att få barn, nu. Mysko att jag sa så.. kanske för att jag innerst inne börjar tänka i de banorna. Iår blir jag juh gammal, 25 *ryser*

Ja, efter mitt möte gick jag och pratade med mamman i telefon en lång lång stund. Det är som att jag har lättare att prata med henne i telefon. För om hon tittar på mig så börjar jag bara gråta. Sedan försökte jag slå ihjäl några timmar innan jag skulle jobba och gick till kulturhuset och läste en bok. I lagom tid till att jag skulle börja jobba så läste jag de sista sidorna. Har läst ganska mycket under julen, bla Tina Nordlunds "genom helvetet". Hade tänkt att skriva en liten minirecention här sedan, för de som är intresserade av ana-/mia-böcker.

På jobbet åt jag toastmackor, ni vet sådana som man pressar i ett smörgåsjärn. Sedan kräktes jag och tog en promenad hem och här sitter jag nu och pustar, stånkar och stönar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits