Jag vilar från kampen

Jag känner mig tråkig, har tom ont i huvudet, jag som aldrig har det. Jag var ute på en långpromenad tidigare, det var så skönt och uppenbarligen så var jag inte den enda som tyckte det eftersom det var fullt med folk på mitt promenadstråk. Efter min promenad så gick jag och handlade. När jag ska handla är det en hel vetenskap, min speciella mjölk finns inte på de flesta affärer, mitt smör finns bara på ica och grönsaker köper jag på ett tredje ställe. Det är vid sådana tillfällen som jag önskar att jag var normal och välja den jäkla mjölken som finns på affären som jag råkar vara på vid det tillfället.

image172Klockan är bara halv fyra på en söndagseftermiddag och jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen. Jag måste ta tag i min jobbsituation. Varför jag väljer att göra som jag gör i den frågan har jag kommit på idag. Läste i min nya Topp Hälsa om en tjej som alltid vill vara bäst på allt och som inte riktigt visste vem hon var, och jag kände igen mig massor. "Du behöver arbeta med varifrån din känsla av att inte duga kommer, av att inte vara lyckad" skrev psykologen. Och det är precis det som min bästismamma brukar säga. Som det rekommenderas i artiken så behöver jag vila från kampen att vara bäst hela tiden. Så jag vilar.

By the way.
Kommer ni ihåg Olinda från Paradise Hotel? Googlade på ordet "karriär" på bildsektionen och hon kommer upp tillsammans med Linda Rosing! Det är humor. Olinda är iaf smal, hon har fin kropp. Satt och tittade på hennes musikvideo (playboy bunny :)) gång på gång på gång när den låg uppe på aftonbladet, som thinspiraton.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits