Jag är iaf singel

image129Tolv timmars sömn i natt, skönt och välbehövt. Tänkte att jag måste berätta lite av det som har hänt medan jag har varit hemma i frosstaden, men så kom jag på att det inte har hänt så mycket. I mindre städer går tempot väldigt mycket långsammare än i Stockholm så när man väl kommer hem så käns det som att ingenting händer. Men jag har umgåtts med mina vänner som bor kvar, de som jag alltid kommer att vara vän med. Jag har festat två gånger. Jag har pratat med min famlij och spelat sällskapsspel. Jag har hånglat med S(exet). Ja, det var nog allt. Att spela sällskapsspel är väldigt underskattat, synd att man aldrig gör sådant i Stockholm..

Mitt ex S har det väldigt tungt just nu, han kommer förmodligen förlora sin familjemedlem. Och det enda jag kan göra är att kramas. Fast han ville mer än så,  vi har nog betett oss som att vi är tillsammans under hela resan. Men jag är iaf singel. Japp.

Idag ska jag jobba.Tjoohoo :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits