I mitt hem finns inte sådan skit

Jag drömde om jobbet i natt. Jag sover så jäkla dåligt när jag är orolig för att försova mig, tror alltid att jag har missat väckarsignalen och vaknar med panik. Idag vaknar jag upp med plattare mage och spänstigare kropp. Min träningsvärk har nästan försvunnit och promenaden igårkväll resulterade i att det känns bra, på väg mot skinny life.

Jag kom på att jag inte har några planer för ikväll, men det beror iof på att jag inte har några pengar, precis som resten av Sveriges befolkning. Hur kan vi vara så oförutseende? Det är inte så att hela december och julen kommer med någon överraskning. Alla andra lever på makaroner och korv, i mitt hem finns inte sådan skit. Det värsta med makaroner är när de är stuvade, äckligt och onyttigt *ryser*. Pasta överhuvudtaget är överskattat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits