Den sköna dimman

Jag saknar kontroll. Den är borta och jag vräker i mig. Nu får det vara nog, jag skulle beöva gå ut och gå. Men som alltid när jag har besök blir jag så lat, jag vräker i mig och går inte ens ut och förbränner det. Det värsta med idag är ändå att jag har slösat bort en hel dag med att göra ingenting.

Igår hade jag tydligen (ja jag har fått allt förklarat för mig) dissat alla som hade raggat. Det var tydligen en kille som hade sett jättebra ut som hade kommit fram till mig och pratat, "men jag tror att jag var jättedryg mot honom" sa jag. "Ja det tror jag med" sa min gäst. Men jag var juh bara ute efter fyllan, den sköna dimman som lättar mina problem.

Nä, nu måste jag på prommis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits