Dejtar in det nya året

Vid den här tiden igår låg jag och sov, nu är jag nyss hemkommen. Jag åt tom på jobbet idag, potatis och fläskfilé, åt inte jättemycket, men inte jättelite heller. Fastän jag gick hem i ruskregnet så är jag fortfarande proppmätt.

Idag har jag fått SMS av olika killar som jag har (haft) på gång. D messade och ville att vi ska ses i veckan. O messade och undrade om jag var frisk nu, jag som trodde att han typ hatade mig efter min elaka diss. Thailand har väl gjort honom glad igen? Eftersom jag har börjat med mitt nya roliga liv så sa jag till D att jag också ville ses, så jag ska väl på dejt senare i veckan. Om jag orkar :D

Jäkla bajs blogg, det går inte att ladda upp bilder *suckar massa och jättehögt*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits