Dagens intag: 510 kcal

Vaknade för en timme sedan med magont. Min mage kändes jättefull som när man vaknar dagen efter julafton. Nu, en timme senare är jag jättehungrig. För ett par år sedan då jag hade helt annat jobb, bostad och rutiner så brukade jag vakna vid 11-12-tiden, skriva lite i vårat pro-ana-forum, sminka mig, dricka kaffe och sedan på eftermiddagen så började jag jobba. Och jobbet var enkelt och väldigt fritt, underbart. Gick långa promenader efter dagens måltid, för åt jag bara en gång per dag, underbart. Mitt mål på 44kg kändes realistiskt och jag kämpade som ett djur, det var underbart.
image164
Gårdagens "dagens":

Gröt + lågkalorisylt 140 kcal
6 rågrut 240 kcal
minikeso 130 kcal
________________
Summa: 510kcal

Prommade inte alls igår, men stod upp på jobbet som vanligt. Så egentligen var det -770 kcal. Men.. det gills inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits