Anorexia-wannabe, that´s me!

image156Ah, äntligen hemma. Jag har så fruktansvärt megabautamycket med träningsvärk, hela min nacke är helt stel. Det ser ut som att jag går runt i stödkrage, så stel är jag. Idag har jag jobbat, det var en ny tjej på min avdelning som faktiskt var en söt och trevlig tjej. Jag pratade dessutom men en annan kollega om hur vi hade festat tillsammans för några månader sedan och nu är jag jättesugen på att gå ut.

Det är inte ofta som jag går ut mitt i veckan, speciellt inte när jag jobbar dagen efter, eller när jag är fattig, som nu. Men det är nästan roligare att gå ut mitt i veckan, iaf så är det underskattat. Men snart är det sommar och då går alla ut, så då ses vi i minglet ;)



Elia med stödkrage.



Jag borde nog bli skådespelare. Idag fick jag förfrågan "om jag bantar" på jobbet. "Nej verkligen inte" sa jag. Vad ska man säga? "Jo, jag bantar konstant för att jag är så tjock. Jag är typ en anorexia-wannabe".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits