Anorexia som intresse

Vad hände med tiden ikväll? Jag har pratat med folk över msn, bland annat en kille som jag tyckte verkade het, men nu verkar han mer.. dryg. Varför orkar jag ens hoppas? Värst är det när man börjar prata om intressen, jag träffar alltid killar som har inbitna intressen som de är helt inne i. Träna på gymmet, festa, fotografera, klättra, vindsurfa. Vad ska jag säga "jo mitt största intresse är anorexia, jag har haft anorexi och bulimi som intresse i ca tolv år och jag jag driver en pro-ana-blogg på nätet, har varit med och drivit pro-ana-communitys och har kompisar som jag har träffat genom mitt stora intresse". Egentligen är det fan inte konstigare än att samla på frimärken eller döda uppstoppade fjärliar, eller jo förresten.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits