Äcklig och värdelös

Känner mig så ledsen, som att jag inte finns. Jag andas, kräks och tänker, alltså finns jag? Pratade nyss med Sexet och jag känner mig så jobbig. Höll på att avsluta vår relation (som att det skulle hända efter 5 år), sa saker som "vi kanske inte ska höras på ett tag". "Vill du det? Okej, men jag kommer inte att kunna hålla mig" svarade han. Jag behöver bekräftelse och vill att han ska vilja ha mig. Även om inte jag vill. Låter väldigt konstigt, men sådan är jag och känner mig äcklig och värdelös...

Kommentarer:
Postat av: h-a

fan vad jag känner igen mig i det med berkräftelse, jag har dock pojkvän men fortfarande är jag där och kräven. Man känner sig fruktansvärt tjejig på ngt sätt, vilket jag absolut inte är!

Postat av: Tillrättavisaren

Du har FEL! Att kaloribanta leder bara till en sak. Fet buk. Viktväktarna kan slänga sig i väggen, du måste fatta att det inte är kaloriräkning som får dig att gå ner i vikt. Skippa kolhydraterna, har du karaktär kan du hålla dig under 10g per dag, du lär gå ner ca 2 kilo/vecka. Ät mycket protein, fett och se till att inte äta något högglykemiskt. Ok, jag brukar mest säga vad folk gör fel.. men jag berätar sanningen för dig, ta sedan bort kommentaren. GI metoden. Läs om gi metoden, läs Ola lauritzsons bok "Gå ner i vikt" Köp den direkt på bokia nu. Du kan gå ner några kilo genom kaloribantning, men du går upp det igen, och antagligen ännu mer! S har ligger det till, jag är tolv år. Jag har varit fet,men gjort som 100000estals andra smarta människor, och fölt gi metoden. Så nu är jag smal, musklig. -sixpacken glänser. Det tog mig några månader att gå ner 15kg, och sen ytterligare några att komma i form totalt. Så, följ mitt råd.

2011-01-19 @ 16:46:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits