Utskälld på norska

Jag har sovit i en evighet i natt, dessutom har jobbet helt tagit över mitt liv, även på natten. I natt drömde jag att jag blev utskälld av en kund, på norska. Jag stod där helt oförståendes medan Egoinas mamma skrek på mig.

Idag börjar mitt nya liv, igen. Även om jag åt som en häst igår så känner jag mig någolunda platt idag. De på jobbet kommenterar min mat allt mer. En tjej sa "herregu, är det allt du ska äta, du bantar så stenhårt". Har även hört "blir du mätt på det där" och "du äter väl mer till middag".

Idag ser schemat ut följande:

10.30 -11.30 Promenad
11.30 -12.00 Göra mig iordning, smink isv.
12.00 - ca 16-17 Stan
17.00 -18.00 Hem och äta
18.00 - Läsa, promma, prata i telefon

Oj, vilken skön, ledig dag. Halleluja!

Kommentarer:
Postat av: Egoina

hahaha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits