Singel hela livet

image199Usch vad jag är trött efter allt festande. Eller från allt egentligen. Jag vet inte om jag är beredd på att berätta om vad Pippi sa igår, känns som att hon kanske skulle trilla in här och upptäcka vad jag skrev, känn igen sig och så är det kört. Jag väntar ett tag.

Nu har jag varit och jobbat, fikat och handlat. Fikat gick bra, kaffe är min räddning i många situationer som annars inkluderar mat. Nu har jag tagit ett par kex (50 kcal) och ska äta en eller två rågrut.

Det finns en tjej på mitt jobb som är så trevlig, jobbet blir så mycket roligare när man får jobba med de man tycker om. Min chef verkar ha stora planer för mig förresten, han tycker att jag ska satsa på att bli bland de bästa i Sverige. Mer press, krav och måsten.. men det är mina hjärnspöken som talar.

Igår så pratade jag med en jättegullig kille. Jag som aldrig träffar någon söt som är het och har fin personlighet, vad händer, jo. Han visar sig vara 21 och ska åka utomlands och plugga om en vecka. Det är nog meningen att jag ska leva ensam hela livet. Kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits