Men hur gör man det?

Jag har inte varit full ikväll. Och inte hånglat med någon yngling. Jag har inte heller vaknat upp på okänd plats och börjat gråta. Men självklart så har jag kräkts. Jag blev så besviken och ledsen på en tjejkompis tidigare så jag satte i mig muffins, choklad och kakor och kräktes upp allt igen. Egentligen var det ingen stor grej, jag kanske borde lära mig säga just att jag är besviken istället för att göra en helomvändning, låtsas vara glad och göra mig själv illa.

Men hur gör man det?

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag vet inte hur man fixar att göra det, men vet att man mår så mycket bättre själv när man berättar för personen som fått en ledsen hur man känner istället för att ta ut det på sig själv. Hoppas du får en lika solig dag som jag
;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits