Han var het

Ikväll har det varit en bra kvall, en riktigt bra kväll faktiskt. Jag kunde hålla mig ifrån allt var hångla, kräkas och fylla heter. Okej, lite full var jag, men inte alls i närheten av det tillstånd som jag har varit på sistone. Jag har varit relativt nykter och träffat ett par gulliga killar som har kommit fram till mig, bara för att prata. Den hetaste killen och jag bytte nummer.. så vi får se vart det här leder. Det bästa (eller värsta) är att jag inte har hånglat alls.

Han flirtade med mig, jag och en killkompis stod på sidan, han dansade och jag pratade med min killkompis. När jag tar en halstablett så står han plötsligt framför mig och tittar, så jag bjuder honom på en halstablett. "Vad säger din pokvän om det här" frågar han mig. "Men det måste du juh förstå att det inte är min pojkvän" säger jag, han ler, jag ler och vi börjar prata. Han var het.

Gonatt små sötnosar

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits