Förlåt förlåt förlåt

image205
Vill tillbaka


Jag vet, förlåt förlåt förlåt. Jag har nog aldrig varit så dålig på att uppdatera fastän jag har internet och så.. Men jag är helt.. helt tom. Jag är jättefet, jätteäcklig och jätteborta. Jag jobbar i princip jämt och när jag väl inte jobbar så är jag ute och festar och hånglar med söta småkillar. Men mest av allt är det för att jag är så tjock. hur ska jag kunna driva min blogg när jag är så.. fet? Jag jobbar heldagar och äter mat på jobbet. Jag får jämt jämt kommentarer för att jag äter så lite (och långsamt och sällan) men samtidigt går jag upp vikt! Jag är tjock nu och jag skäms inför er. Jag skäms och vet inte alls vad jag ska säga för jag kan inte förstå att jag går upp i vikt av det här?

Jag ska försöka. Försöka att komma tillbaka i mitt flyt. Tillbaka till det jag älskar mest av allt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

så blir det för mej oxå, tappar blogglusten ifall de inte går bra me maten..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits