Dagens intag: 470 kcal

Oj, gårdagens dagens glömde jag, om jag letar bakom fyllans luckor kanske jag kan komma ihåg?

2 smalmackor 110 kcal
keso 100 kcal
4 rågrut 160 kcal
1 varma koppen 100 kcal
______________
Summa: 470 kcal
+ massa alkohol (som inte gills)

Ingen prom på länge, skäms men jag har mycket just nu.. I natt när jag kom hem satte jag igång ugnen och slängde in Billys lasange och en tacorulle. Jag hade tänk äta och kräkas. Under tiden så grundade jag med två rågrut, men när jag hade ätit upp dem så kände jag mig nöjd. Så jag tog ut lasangen och rullen och somnade. Så när jag vaknade i morse och kom ut i köket så såg jag maten. Först kunde jag inte komma ihåg att jag hade tänkt äta det på fyllan, men sedan kom suddiga minnesbilder tillbaka. Tur att man kan skylla på fyllan hela tiden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits