Carrie på stan

image202
Herregu, vad är det för blomma som försöker äta upp Carrie?

Vad har det varit för fel påblogg.se? Jag åkte in till stan och shoppade igår. Blev en kjol, ett par skor, örhängen, strumpbyxor och pepsi max. Visst är det en skön känsla att gå omkring och samla shoppingpåsar som Carrie, fina papperspåsar med satinsnören som man får hålla i. Strosa omkring och känna sig rik (?).

Det var en sådan skön känsla idag. Fast det är klart, det hade varit bättre om jag inte hade haft en stor fet dunjacka. Hela jag gick omkring och flåsade för att jag var så varm (och fet), jag tyckte att jag stank äckelsvett och det var inte bättre med bakissmaken i munnen. När jag inte trodde att det kunde bli värre så stormar en stor tant rakt in i mig. En skön känsla, men omständigheterna hade kunnat vara bättre.

Förrgårdagens dagens (inte konstigt att jag blev så full):

gröt 150 kcal
äpple 50 kcal
_____________
Summa: 200 kcal + alkohol och fross

Räknas festa som träning? :)

Kommentarer:
Postat av: Linda

Haha ja den där blomman är inte liten den. Men stor!

Postat av: Anonymous

ett äpple är inte 50 kcal, per 100g är det 60 kcal och ett litet äpple väger ca 150g ett stort 300g..
Och på en fylla får man i sig runt 1000 om inte mer kcal.. en killkompis gjorde en beräkning på hur många kcal han fick i sig en fylla 3500...(men det beror väl på hur lätt påvärkad man är)
Har du sökt hjälp?!
kan du kräkas jämt?
så trött på att vara ensam i skiten..

2008-04-15 @ 17:24:21
URL: http://www.anonymousstory.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits