Börja inte med den här skiten


Ni skulle se hur jag ser ut idag, det är inte en rolig syn. Ni vet när man inte har duschat på flera dagar, håret ligger klistrat, svettlukten bor i armhålan och gammalt smink kletar på kinderna. Så ser jag ut idag och vågade mig tom till affären. Det är en stor prestation om man heter Elia, jag går inte ut osminkad, men äcklig och ful, javisst.

Jag vet att bloggandet har legat nere lite på sistone. Jag har lite problem med min uppkoppling och med datorn, omformatering väntar, igen. Nu har jag iaf fått ordning på ljudkortet så jag ser lite filmer som "thin" och "sharing the secret". Jag vet att jag lovade en liten recension av "thin" tidigare i veckan, men igår låg jag bakis och idag har jag haft fruktansvärd magvärk. Jag gillar att skylla ifrån mig och dessutom är jag verkligen bäst på att glömma saker. Men det kanske inte ens är önskvärt att höra mig traggla om filmen "Thin"?

Till de småtjejer som skriver till mig, nu talar vi om tjejer i 10-15-årsåldern, snälla snälla börja inte med den här skiten. Jag var en "småtjej" när jag började, tolv år gammal och ville bara bli smal. Nu sitter jag här 13 år senare med diversse problem med kroppen, kan inte få barn just nu (mensen försvinner), kan inte ha en normal relation, hatar mig själv och lever i en stor fet lögn. Börja inte. Gör det bara inte.

Nu är det promenaddags

Kommentarer:
Postat av: jag

Jag har inte varit "här" på länge, hittade bokmärket nyss... det gör mig lite ledsen att du inte verkar må bättre än då, way back, när jag läste hela tiden.
Försök att ta hand om dig...

2008-03-18 @ 22:44:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits