Äckelstäda

image207Usch vad jag är äcklig. Jag har städat efter mig själv och jag är så vidrig så jag vill inte veta av mig själv. Allt hår, sminkrester, spya, damm, gamla kläder, lämnade tops, ovikt tvätt och veckogammal disk. Det har jag tagit reda på nu och jag höll på att kräkas, utan vilja denna gång. På tal om att kräkas. Igår hade jag klarat mig i nästan en vecka från att kräkas och så trillade jag dit igen. Men det var skönt som vanligt och jag somnade som en bebis efteråt, vilka kickar det ger!

Jag bor så litet så jag vet inte vad jag ska göra av alla mina grejer. Fastän jag har städat och fixat så har jag massor av klädhögar som jag inte vet vad jag ska göra med. Kontentan är återigen att jag måste flytta till något större.

Det positiva med att städa upp allt äckel är att alla tankar på mat och all aptit är likamed noll. Kanske det är en ny diet, att städa sig smal? Förmodligen så finns det redan något sådant knäppt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits