Zzznark

Jag kan verkligen inte sova. Ögonen kliar, jag är trött, törstig, har halbränna, det är varmt och sängen känns som att någon har hällt ut ett kellogspaket i den. I vanlig ordning så vänder jag på kudden, jag öppnar ett fönster, dricker lite vatten, men ingenting hjälper. Ni vet den där apoteketreklamen på tv där fåren börjar hoppa och sedan flyter tankarna iväg på stekpannor, obetalda räkningar och alla "måsten", den känns som en klockren avspegling av mina sänggångar.

Just nu ligger jag och tänker på hur fan jag ska kunna gå ner typ 10kg till min klassåterträff.
To be continued..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ok, jag vet att du antagligen inte vill stoppa i dig några "extra" kalorier, men värm mjölk riktigt varmt och drick så blir man faktiskt jättetrött (och somnar!!). Man blir varm innombords och känner sig väldigt lugn. Glöm inte bort att inte ligga och stirra bara, då är det ju meningslöst. Problemet är ju att man oftast gör det..



Du kan ju alltid ta minimjölk om det änns bättre..

2008-12-19 @ 10:25:09
Postat av: Anonym

halsbränna är så irriterande! brukar få det sent sent på kvällen/natten...

2008-12-19 @ 20:47:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits