Real thinspo

Morning sunshines.

Jag har sovit som en liten bebis inatt, okej inte riktigt, men mycket bättre än de senaste nätterna. Vaknade av en dröm och att kudden var knölig. I drömmen fick jag inbrott, jag ringde polisen, men de kom typ aldrig. När de väl kom så struntade de i inbrottstjuvarna, de stod med armarna i kors och skrattade. Inbrottstjuvarna var en hel liten familj,en mamma, en pappa och två små barn. Det konstiga var att de endast gjorde inbrott för att få provligga i sängarna, sitta på stolarna mm. Lite guldlockinspererad kanske?

I natt har jag fått mess. Sexet (som iof alltid messar) och Den speciella. Han vill ses. Ses. Jag kan inte ses när jag ser ut såhär.


Sexet och jag har alltid något på G
Den speciella har jag inte träffat på några månader, min förälskelse har nog gått över
D har jag inte träffat på öven en månad, det har helt runnit ut i sanden
Den nya vågar jag inte träffa, han har föreslagit flera gånger, men jag ställer in eller säger att jag inte kan..
Min första dejt i stockholm och jag har hörts allt mer på sistone..

Med min diet går det rätt bra nu, känner att jag håller på att "plattas till", det är verkligen på tiden. Nu har jag dessutom ett givet mål- jag måste blir riktigt smal tills klassåterträffen.
Kika på den här pro-ana-videon, tjejen har tagit med sig själv på före- och efterbilder.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits