5 fåniga fakta


1.Jag är beroende av Dansbandskampen. Jag lyssnar aldrig på dansband, men jag får lite nostalgifeeling av just dansbandskampen. I lördags gick jag ut innan och fick inte se programmet, och tänkte verkligen "jäklar, jag missar det!" och skämdes lite för mig själv. Sedan har jag en liten crush på Henrik i Scotts överarmar.

2. Jag har enorma, och nu skojar jag inte, enoorma lovehandles. På min header syns det lite, och det är så illa att jag kommer att spara ihop pengar för att ta bort dem.

3. Trots min taskiga självbild så är jag oftast i centrum, på jobbet, festen, familjen. Kan vara så att jag ser ut att ha bra självkänsla och försöker att dölja det med ett ganska kaxig attityd. Eller att jag då slipper lära känna alla så djupt och får då behålla min hemlighet för mig själv.

4. Min mamma är min bästa vän. Jag har alltid haft väldigt starka band till henne och hon är den enda vuxna som alltid funnits där. Många skojar om just vår starka relation.

5
. När jag är hemma ensam så brukar jag oftast bara ha trosor, bh och långtröja på mig. Det känns som att det är sommar, jag är fri och lätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits