Bara en enda sak...

Jag har typ jobbat i evigheter idag, ja det känns så iaf. Har ätit ute två gånger idag, säkert 1000 kcal. Så har jag berättat för Sexet att jag kräks, "men bara ibland", sedan tog jag tillbaka det och sa att jag inte alls kräks. Han är den som vet mest om mina ätstörningar tror jag, ändå vet han ingenting.

Imorse när jag klädde på mig så blev jag så jäkla äcklad av mig själv. När jag tog på mig en tröja som jag använde jättemycket förut, som då var lagom stor på mig, satt den så mycket tajtare än förut.

Igår när en jättespinkig tjej från på jobbet slutade för dagen så kom hon ut i linne och jeans, hon var så smal så smal och det riktigt stack till i mig av avundsjuka. Hennes nyckelben, bäckenben, armbåga stack ut.. Hon hatar det, jag älskar det.

Jag vill bara en enda sak. Kan jag inte ens det?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits