Elia regregerar

För några dagar sedan pratade jag om att jag längtar tillbaka till det som var förut. Och den känslan har verkligen hållt i sig. Messade med min första dejt i stockholm och vi pratade om hur vi önskar att vi kunde vrida tillbaka tiden lite, så man kan få uppleva alla galna saker som man gjorde då. Då tog jag ofta första morgontåget hem när man varit ute, jag flirtade massor, träffade ofta nya killar, åt ingenting och bara drömde om att bli ännu ännu smalare.. Åh!

Så jag bestämde mig för att regregera till Elia 22år igår när vi skulle ut. Så vi smugglade in medhavd vin på toaletten (känns kanske mer som Elia 18år?), flirtade oanständigt, hånglade med en mycket äldre kille (och hoppades att ingen såg), bytte nummer, bestämde med en jobbarkompis att vi ska gifta oss, struntade i att äta när alla andra gjorde det.. ja en lite yngre kväll helt enkelt. Och den var faktiskt rätt rolig. Mer sådant, to be continued..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits