Synd om mig..

Jag har sprangande huvudvark. Undrar ni varfor jag inte har se tre sista bokstaverna? Som vanligt kan jag inte avsloja mig, men jag kan iaf beratta att jag inte ar utomlands, aven om det hade varit grymt! Jag kommer nog att masta ligga lite lagt i ett par dagar, men jag ska forsoka blogga sa mycket jag kan. I overmorgon ar det julafton, men jag har knappt markt att det ar jul overhuvud taget.. Forrutom alla galna manniskor som springer pa stan i desperat jakt pa julklappar. Allt det dar med julmat ska jag forsoka undvika, jag satsar pa saker mat i jul (det jag skrev om for nagra dagar sedan). Fast i denna stund sitter jag med en 200 kcal-latte i handen.. Min middag

Kommentarer:
Postat av: Marielive

Fortsätter följa din blogg. Hoppas du fixar julen och alla bekymmer den innebär för oss med matproblem.

Jag har börjat blogga igen, vill, måste, rycka upp mig.

God jul på dig.

Kramar Marie


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits