Elia goes crazy

Babys, det var galet igår. Jag var verkligen på G och kände att det skulle bli en minst sagt intensiv kväll.  Efter att ha putsat mina fjädrar i några timmar, så åkte jag iväg på förfesten, den var väl helt okej, körde lite lekar, men det hände inte så mycket.. När vi kom ut så gick det ganska snabbt för mig att träffa någon, vi pratade några timmar och åkte iväg till honom efter att jag hade sagt att jag inte tänkte ha sex med honom, fine tyckte han. Hemma hos honom ville han självklart ha sex, det ville inte jag så det hela slutade med att jag låste in mig på toaletten, pratade i telefon och försvann iväg i natten. Åkte natttunnelbana hem, pratade med en ny kille, han var sjukt söt, men sjukt ung. Han gick gymnasiet och jag sa att jag  var 20år, det var ganska roligt faktiskt ;)

Väl hemma vid 4-tiden så pratade jag med min nya dejt, vi ska tydligen ses idag.

Vet ni! Jag hade faktiskt en jättebra matdag igår, bara frukost och lunch, och ändå höll jag mig från allt chips och godis på förfesten, trots min hunger. Jag var bara glad att få  lite alkohol i mitt blod :)

Kommentarer:
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits