..och med maten går det sådär


Det känns som att jag alltid har små projekt som jag försöker ro i hamn, är det inte att vara bäst i skolan så är det att vara duktigast på jobbet och att ha det bästa förhållandet. Tyvärr är just förhållandedelen ganska svår när man är skadad och har en konstant omättad brunn av bekräftelse. Det är där jag försöker förändra mig mest just nu. Jag försöker, det är svårt för hur ska någon någonsin tycka om mig på riktigt?

Med maten, ja det går sådär. Igår så beställde jag pizza, åt en fjärdedel, tittade på tv, tog en till fjärdedel, drack en smothie, tog en till fjärdedel, några godisar och sedan gick jag in på toaletten och stoppade fingrarna djupt ner i halsen och hårda pizzaklumpar gjorde ont i halsen up väg upp. Egentligen var jag inte ledsen, mer.. tom..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits