Lurar mitt nyktra jag

..några glas vin senare..

Jag fick hem en papperslapp idag, tydligen borde jag flytta snart, så nu när jag är halvfull så har jag bokat en massa lägenheter, det blir en glad överraskning när jag är spiknykter igen. Det är alltid trevlig med fyllespratt, lurar liksom nyktra Elia. Och så har jag ätit käckebröd, för det man äter medan man är onykter gills inte. Lurar nyktra Elia all over again! Hon vet ingenting! ;)

Nu ska jag svara på heta mess från en het kille, surprice när jag kikar i utkorgen imorgon.. :)

Kommentarer:
Postat av: Moon of Moons

Jag såg att du skriver mycket om din vikt och att du vill bli smalare och så. Jag är lite intresserad, hur många cm har du runt ditt lår? Alltså på det allra tjockaste stället på låret. Det skulle vara jätteintressant att veta, för jag har nämligen några kändisars lårmått som det kunde vara kul att jämföra med. :)

2008-08-31 @ 03:52:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits