Delicato dream


Ja, då kom det. Jag har försökt äta normalt idag, överslagsräknade det till ca 1000 kcal. Det har ändå fungerat, utan ångest, fastän jag har kylen och frysen full med mat. Som jag dessutom fyllde på med frossmat idag för 400:-, ni vet snickersglass, daimglass, delicatobitar, choklad.. Och som jag sa tidigare så väntade jag bara på att hetsätningen skulle komma. Det är så konstigt att man liksom väntar på den, och jag kan förstå att andra, friska, inte överhuvud taget vet vad jag pratar om. Men det är som en känsla, av rastlöshet och oro. När jag känner mig ensam, eller bortglömd, eller ledsen.

Och så kom den, hann städa toaletten innan, men sedan frossade jag och kräktes. Nu är jag lugn igen, ont i huvudet, men lugn.

Kommentarer:
Postat av: S

Har läst din blogg en rätt lång tid nu faktiskt (brukar spara bloggar jag läser på 'favoriter' i datorn) och känner igen mig gång på gång. Konstigt nog är detta första gången jag kommenterar...

Jag gör precis som du - fylla på med hetsätnings"mat". Bor hemma och har därför mitt sk skafferi i mitt rum, längst in i en stor garderob. Det är egentligen helt sjukt, man har liksom ett lager, lite av varje. Måste alltid ha grejer där. Som en överlevnadsstrategi.

2008-08-29 @ 18:22:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits