Superfull, superäcklig och superfet

image217Jag har varit borta i ett par dagar. På resan åt jag verkligen supermycket och mitt i allt så började jag gråta och kräkas. Jag vet inte vilka som såg mig eller vet om att jag kräktes, men jag vet att det är fler än två personer. Jag kände mig så äcklig, ful och misslyckad så jag gick in på toaletten och stoppade fingrarna i halsen. Kräktes massor av mat och röd alkohol (rött vin kanske?). Nu skäms jag, för att det är folk som har sett mig så miserabel och vet att jag kräktes. Tänk om ryktet sprids. Tänk om jag berättade om varför jag var så ledsen.

Idag fick jag iaf sova ut. Vaknade med strålande sol som sken rakt på mitt ansikte och det första jag gjorde var att gå på en promenad. Nu är min mage lite lite plattare men jag är fortfarande fet. Gick in på H&M för att handla ett par träningsbyxor, de fanns bara i xs och de satt egentligen lite för tajt.. så så fet har jag blivit. Aja, köpte dem iaf och känner mig som en stoppad korv. Fy vad jag skäms.

Kommentarer:
Postat av: vattendroppe

hemsk känsla... fan vad jag känner igen mig i dig! lycka till med allt :)

2008-04-29 @ 23:04:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits