Pussla i livet

image218Usch vilken natt.Jag kunde verkligen inte somna så efter en massa halvskumma program på tv så somnade jag kring 04.00. Det var meningen att jag skulle gå upp kl 7 och tvätta, men jag tog mig en titt på kläderna, ryckte på axlarna och ställde om väckarklockan till kl 10. Jag har haft hemska mardrömmar inatt, jag skulle vaxa bort allt hår på kroppen och det gjorde mycket ondare än i verkligheten, dessutom så drömde jag om mat. Snacka om mardröm.

Jag får ganska ofta mail, jag är ganska dålig på att svara på dem men lovar att bli bättre. Jag tar till mig av det som ni skriver och som många säkert förstår så är vi många där ute. Ett av de vanligaste ämnet är att äldre tjejer skriver och har insett att de inte är ensamma, även om vi inte är 17år längre så finns ätstörningarna , anorexin och bulimin aktivt fortfarande. På samma sätt lever de med ett ansikte utåt för omgivningen och känner någonting annat. Hur ska man pussla för att hålla sig samman på en arbetsplats eller i universitetskorridorerna?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits