Vin på Stureplan

Igår satt jag och min favoritklasskompis, jag måste nog namnge honom eftersom jag pratar så mycket om honom.. Igår satt jag och min klasskompis A och gjorde vår inlämningsuppgift till 19.30. Vi var ganska duktiga men det blev ganska mycket prat och ganska liten verkstad. För någon dag sedan pratade jag med honom om mitt ex och jag kände att jag lämnade ut mig för mycket. Så jag berättade för honom att jag inte brukar berätta sådant och att jag hade sagt för mycket. Då sa han "men jag blev så glad för att du sa det, det kändes som att vi var vänner". Lite gulligt faktiskt, hoppas han inte förstör vår relation som alla andra killkompisar gör.

Sedan drog jag på stureplan och mötte upp Red, vi tog ett par glas vin och jag kände av det direkt. Jag blev på fyllan av det, japp. Vi råkade träffa på min kompis kompis som alltid förstör mina kvällar, men hon var lika glad som vanligt. D messade och ville mötas upp, men jag tyckte att han var för sval och sedan åkte jag hem. Väl hemma så messar han "nu kommer vi dit". Men då var det försent så jag svarade inte, jag åt lite (första jag åt under dagen typ) och gick och la mig. Vaknade kring tre av att han ringer. Jag svarar inte utan somnar om. Så, jag har sovit ca tio timmar i natt, som natten till igår. Jag är nog lite sjuk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits