Vad kan man göra?

Idag har jag prommat i över 2 timmar, det betyder -600 kcal så dagen är godkänd. Fastän jag somnade tidigare så hoppas jag att kunna somna om bara ett par timmar, jag måste upp och fixa skolan imorgon. Imorgon eftermiddag ska vi hem till en (klass-)kompis, en av de jag hänger med mest faktiskt, han är sjukt rolig. Vi ska iaf hem till honom och förbereda ett skolarbete, vi ska redovisa snart och jag som hatar att tala in public.

Innan läggdags blir det the, plugg och Scrubs. Nu känner jag att det borde hända någonting, jag känner mig lat, anstränger mig dåligt i skolan, orkar inte träffa någon.. jag måste gaska upp mig lite. Vad finns det för roliga saker att göra? Måste nog skaffa mig en ny dejt, det är lite skoj, eller en blomma.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits