Vad jag är gullig!

Jag känner mig ganska så gullig ibland. Har nu suttit och knåpat ihop ett litet brev till en bästisbästis i frosstaden. Dessutom ska jag skicka med en grön skjorta som jag fyndat (ska köpa en likadan till mig själv imorn) och en fin a-linjeformad svart top med knytband under brösten. Bara sådär. Saknar ofta mina riktiga vänner och jag har konstant dåligt samvete för att jag är så dålig på att höra av mig och underhålla mina kontakter, så jag gör det enda rätta, köper mig fri :) Nämen för att visa att jag tänker på henne och uppskattar hennes vänskap. Hoppas hon blir glad, det blir jag när jag får post.. och paket. Gulligull på mig och sov gött!

Jo, jag ska egentligen upp kl 8.00 hur kommer det att gå? Jag är sämst i världen, sitter här mitt i natten när man ska sova för att kuna plugga och leva. Snark på mig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits