"Vad fin kropp du har nu, förut var du så smaaal"

Aaaaah, jag har inte sovit mycket i natt och absolut inte gott. Frusit och svettats om vartannat. Vaknade nu innan väckarklockan och det gör mig minst sagt förvirrad, ehm är jag pigg nu? Har jag försovit mig och missat ringningen? Tror att jag vaknade av SMS, en kille i min klass skrev att han inte kunde komma på första lektionen, det kan inte jag heller, jag skulle juh sova. Men nu slipper jag att äta min sallad i skolan iaf.

Min mage är plattare än på länge, men jag är sjukt hungrig. Hur gjorde jag förut? Jag var så duktig hela tiden (typ 2 år sen) och smal och fin var jag. Fick en kommentar för typ en månad sen av en gammal kompis. "Vad fin kropp du har nu, förut var du smaaal". Tack för den- NOT!!! Hela värden tycker att jag är fet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits