Sugen på ny mobil

image29

Blev bara en kort promenad, det spöregnade ute och jag blev snabbt genomblöt. Har iaf prommat ca 1½ timme idag. Jag har bra länge funderat på att köpa en ny mobiltelefon, är så sugen på Samsung U600 (bilden), men efter att ha haft tre olika samsungmodeller så lovade jag mig själv att aldrig mer köra på Samsung. De har riktigt urusel batteritid, vissa messfunktioner krånglar, menysystemet är helt mysko, svårt att hitta tillbehör till osv. Men den är juh så fin!

På tal om mess, fick ett mess vid 18-tiden igår av en gammal dejt. Vi träffades några månader men det kändes inte rätt för mig. Så när jag åkte hem till frosstaden i april så hörde jag aldrig av mig igen. Han ringde och messade men jag svarade inte och han gav väl upp.. Elakt, ja, det var inte meningen att göra så.. jag är inte sådan.


"Hej snygging. Hur är det med dig? Utgång ikväll? Kram A"

Som om ingenting hade hänt. Som om vi hördes igår. Som om det fortfarande var vi. Jag har inte svarat, vad svarar man på något sådant?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits