Storyn om igår

Jag vet inte om jag orkar berätta om gårdagen så ingående, kanske inte så kul att läsa heller.. Vi träffades alltså upp förfestade och gick ut. Träffade den här killen och dansade och så hela kvällen, jag var ganska full, men han var nog ganska så dragen han med. Iaf så for vi hem till honom, låg och kysstes och somnade. Vi vaknar till vid 10 och det första han säger är "jaha, så du är kvar" jag började tokskratta så det var ganska lättsam stämning, i vanliga fall hade jag blivit sur.. Han hade typ den stilen, kaxig, lite smådryg och med en stor portion självförtroende. Vi låg och kysstes och såg på idol, vi hade faktiskt mysigt.. Skrattade mycket och fånade oss. Men han är nog inte min typ, lite för "jag behöver inte någon"-typ.  Han är inte den typen som ger kompilamger eller får mig att känna mig fin.. När vi skulle ta taxi hem så sa killen före i taxikön till honom "Vilken fin tjej du har", han sa ingenting. Inte "jag vet", inte "tack", jag fick inte ens en menande blick. Jag som är så beroende av bekräftelse! Jag for hem vid tre, eller jag gick och åt. MAX!!! Japp, jag tog en hamburgare.. Var så sjukt hungrig, dumt? Javisst! Gott? Gudomligt!

Ja vi hade iaf inte sex, och jag som hade lovat mig själv att jag "får". Ja det låter helt knäppt, men jag får sådan otrolig ångest när jag har one night stands så jag kan verkligen inte. Jag tycker inte att det är värt att ligga och gråta hela natten och känna mig ful, äcklig och slampig. Önskar att jag bara kunde stänga av och göra vad jag vill.. Mina jäkla hjärnspöken-

Duschdags.


Kommentarer:
Postat av: Maria Vuitton

Det är klart att du får ångest efter ett one night stand, de som inte får det förnekar det bara! Skulle det finns något fint med att bli utnyttjad av någon kille man inte känner... så om du får ångest av one night stand så är det klart att det inte är det du egentligen du vill...

2007-09-24 @ 01:22:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits