Ser ut som Shrek och Quasimodo

Jag vaknade upp med ett litet skrik nyss, det knarrade i golvet och jag var övertygad om att någon var här. Det var det inte. Idag är min grej i munnen stor som fan och gör massa ont, jaf tror inte att det är någon visdomstand längre. Snarare har jag börjat ruttna och munnen är första angreppsomgrådet, jag som tycker så mycket om mina tänder. Funderar på att gå till någon akuttandläkare, men vart hittar man det? Min tandläkare bor juh i frosstaden och dit orkar jag inte ta mig idag. Det gör så ont och tillsammans med min förkylning gör att jag ser svullen ut, tänk shrek och ringaren i nottre dame. Vart kan man gå till en tandläkare i Stockholm? Dety värsta är att det är så dyrt, men jag vågar knappt säga det till mig själv då jag har lagt ut kring 4000:- på massa strunt senaste veckan, hmpf. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits