Russinfingrar

Idag är jag en liten hurtbulle! Jag har hunnit vara på lägenetsvisning, prommat, handlat och diskat världens jätteberg. Lägenheten var inte alls som jag hade tänkt mig, kommer nog att tacka nej. Den var allt annat än fin, ett riktigt renoveringsobjekt, dessutom vet man inte hur länge man får bo där. Efter min soliga prommis så kom jag hem och var superhungrig, jag visste att jag inte skulle kunna hålla mig i flera timmar, så jag gjorde kyckling och sallad och åt det som tacos typ (utan brödet såklart), lite svårt att förklara men kan kanske visa bild sen. Sedan tog jag tag i diskberget, äntligen äntligen är jag färdig. Nu har jag ont i ryggen, blank panna och russinfingrar. Hett!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits