Precis som på bårhus i skräckfilmer

Jag har försovit mig, ja på en söndag. Jag skulle gå upp och ta hand om min tvätt, men struntade i väckarklockan och nu när jag gick dit så hade personen tagit ut mina grejer från ena torkskåpet och lät lite vara kvar i det andra. Vad säger det kan man fråga sig. Ja, här i huset skulle jag säga att det är en snäll gest. Så jag är inte sur för att han har tagit i mina trosor, jag får juh skylla mig själv. Egentligen skulle jag behöva tvätta mer..

Jag har inte alls varit lika hunrig på sistone, nu när jag nästan bara äter flytande borde jag vara hungrig hela tiden, men inte det heller. Jag hade tänkt att fara till skolan och sitta och plugga idag, får se hur det går. För då måste jag tvätta håret (gjordes senast i onsdags) och sminka mig. I förrgår så började min lampa i badrummet blinka och låta precis som på bårhus i skräckfilmer, "aja, jag säger till på måndag" tänkte jag. Men redan igår så la lampan av helt, så nu får jag duscha och kissa i mörkret. Jag tror att jag ska bli mördad varenda gång, nästan iaf. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits