När man känner såhär

Kokar soppa nu, jag har varit ute på en långpromenad. Det har varit så enormt skönt och jag älskar vädret, det är perfekt. Soligt, höstigt och lagom kyla. Och nu blir det soppa på det, hur mycket mer höst kan det bli en sådan här dag? Jo jag plockade kastanjer också! När man känner så som jag gör i ögonblicket är det svårt att relatera till hur jag låg och grät i natt. Men ett ögonblick av lycka är guld värt. Jag har pratat med min bror som är så lik mig, åh vad jag saknar min familj! Jag måste hem till frosstaden snart.. mycket snart!

Har även pratat med exbästis, orkar egetligen inte med henne nu, allt handlar om henne, vad hon gör, om hon ska träffa sitt ex osv. Jag känner inte riktigt att hon har rätt till något stöd från oss andra när hon har struntat i oss i flera månader. Men det är väl sådär med vissa. Ska kika till soppan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits